ja fy fasiken..

Snacka om att ja sovit idag!! Märks att ja kanske inte riktigt är i fas.. Somna 07.30 och vakna 18.30!! hur kan de komma sig? Mitt halsont är då borta. Nu har jag "bara" ont i hela skallen, spränger både här och där.. Snorig /väldigt täppt och knappt nån röst.. lite feber också men inte nå mycke. Kändes ju inte alldra bäst att jobba inatt men har ju inte så stort val, har ju inte jobbat knappt nå på 9 månader så ja vet heller inga vikarier (sägs att de inte finns några) så de känns ju toppen!
Har då proppa i mig massa tabletter så ja hoppas att de kan bli LIIITE bättre iaf, annars finns nog risken att jag faller i bitar inatt!!



Men förkylningen är liten jämnfört med vad jag saknar min bäbis!!
DE GÖR ONT!! min lilla kille


Imorgon får jag ÄNTLIGEN hem han!!
nä nu måste jag iväg och jobba..

Ha en underbar kväll allesammans <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback