vattkoppor???

Verkar lurt att gravidräknarn uppe i hörnet gått lite övertid nu!! jag duger dock inte till att ta bort den. Igår hade jag inte tid för att blogga, min son var såå gnällig & mycke lessen så ja var nära att ge upp. Fick ju se några röda prickar på benet så ja ana att nu är de vattkoppor på gång. Tog nån timma så var de vätskefyllda blåsor, lyckades räkna dom till 16st.. Trodde han sku va jätte prickig nu på morgon men inte de. Han har fortfarande "bara" 16st. Inge feber.. kan dom verkligen bara ha så lite om de e vattkoppor??
Tycker han borde ha fått mer på samma gång. För när dom andra ungarna fått de så har de blossa upp på en gång typ.. och jätte mycke.  Jaja vi får väl se hur de slutar.


Ojj så dålig bild såg jag just!

Veckan här blir nog lååång & tråkig när sambon jobbar alldeles för många timmar varje dag. Han kommer hem å sover typ!

Fredag går jag på nattskiftet igen känns väl sådär.. ska jobba 3 nätter.
Sku så klart hellre va hemma å mysa me mina hjärtan.. eller nä jag sku behöva till Vistträsk och börja riva tapeter. Vi får nog nyckeln till huset ikväll så jag och ungarna kanske far imorgon & sover i vistträsk resten av veckan för att försöka fixa så mycke som möjligt!!
Men man får ju inte spec mycke gjort om jag ska ha en missnöjd bäbis under armen. Annars får ja ta och fixa på natten där så får Eddie sova gott hos mormor under tiden. De löser sig nog också sku jag tro.

Nä nu dags att fixa lite tvätt medans liten sover.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni flytta till vissträsk eller är det någon stuga ni har?

2011-08-16 @ 09:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback