jul å de

Ser jag har flitiga besökare än jag inte skrivit på flera dagar nu.. orkar inte uppdatera ännu vad som händer och sker.. min ork är slut och förkylningen vägrar släppa, har haft feber nu massor med dagar och hemmet HAR förfalllit, orken till städningen finns inte och de är ingen prio just nu. Tindra är i samma skick som mig ännu också fast inge feber för henne.. Har just sövt lilleman i vagnen ute så nu ska jag minsann vila också!! för att ni ska tycka lite extra synd om mig kan jag även notera att bihålorna håller på explodera eller nåt, vilket jävla tryck!! ont i öronen till tusen. Jaja får vara glad att de är jag som fick de och inte ungarna, hoppas resten klarar sig!!

Hoppas ni haft en riktigt trevlig jul!!
Det har då vi haft =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback