helgen..

Fredag for Tindra till faster Anna & skulle sova där och Rasmus skjussa jag till mormor & morfar som vanligt. Så vi hade bara lille Ed hemma. Robban drog iväg till en polare så jag låg mest och jäste i soffan och såg jägarna 2. Kan va ganska skönt att "nästan" vara ensam en hel kväll, är ju typ ALDRIG de händer =)
Lördag morgon hämta vi ett släp och for till vistträsk, vi skulle på julmiddag hos min mormor. var ruskigt gott!! åt så jag höll på att spricka.
Mau:en fick sig en ren i fronten däremot..



Denna stackare fick lämna jordelivet


(bilden stulen av lillebror)

for hem från vistträsk på kvällen och for förbi Anna för att plocka upp våran lilla prinsessa.. Tindra hade inte alls hemlänktan hon hade nog mer än gärna stannat hela helgen. Men ja tror hon skötte sig rätt bra så hon får nog komma nån mer helg skulle jag tro, dom hade varit på stallet & hon var stolt att hon fått vara med stor kusinerna =)

Lördag kväll var de stor städning här hemma sen mys på hög nivå för dom flesta familjemedlemmar.
Idag söndag vakna jag 9.30 och min kära sambo var minsann inte hemma, gick och kolla ut och inser att de snöar, vilket innebär att han förmodligen jobbar. jaja förhoppningsvis kommer han hem nångång =)

Efter 9 månader tyckte jag de var dags för pappan att pröva bada lilleman ;)



bjuder även på en mys bild ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja man blir gode irriterad på sig själv som ens bryr sig om va folk ska tycka och tänka, tar ju bara onödigt med energi!

2011-12-18 @ 12:36:08
URL: http://emmaala.blogg.se/
Postat av: Emma

Nä man vet ju int med folket nuförtiden. Tycker ju absolut inte du ska känna så hursomhelst. Det är bara man lär sig att inte va så brydd i vad andra tycker, gud så skönt det hade varit och så bra man sku må än att ständigt gå och fundera, men de är ju lättare sagt än gjort.. Har blivit mer av dedär nu när man blivit mamma att man oroar sig, för de är ju de man kommer sträva efter hela livet att vara en sån bra mamma som möjligt till sitt barn och man är orolig att få höra annat.

2011-12-18 @ 13:55:16
URL: http://emmaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback