vänner hit & dit

Endel förstår jag mig inte på... hur någon kan förändras så fort.. frågan är ju om de vart till de bättre?? tror man kan tappa varann på vägen, ja de är nog det vi gjort.. Men de man inte förstår sig på ska man lämna så jag lämnar de =)

Nå jag inte heller riktigt förstår att att våran "lilla bäbis" snart är 9 månader, och de finns fortfarande dom som man är så "nära vänner" med som fortfarande inte hälsat på sen vi fick han, är man nära vän då? tåls att tänkas på!!

En annan sak är att jag inte köpt en enda julklapp ännu.. men till veckan måste de lösas.. Hade en plan att fara på lördag men då är vi bjudna på julmat hos min kära mormor, så de vill man ju inte missa =)


Kommentarer
Postat av: ellie

Visst är det underligt det där. Förstår inte hur vissa människor tänker egentligen. Det som är "bra" är iaf att man så småningom får reda på hur vissa faktiskt egentligen är trots att dom utger sig för nå annat. Trist i vissa fall och sen finns det faktiskt fin

2011-12-15 @ 14:25:17
URL: http://pprcorn.wordpress.com
Postat av: ellir

Gud vad denna telefon lever sitt eget liv. Skulle skriva att det även händer att vissa visar sig vara bättre vänner än man trodde innan

2011-12-15 @ 14:27:37
URL: http://pprcorn.wordpress.com
Postat av: ellie

Det går. Jag har tagit fälten en gång. Axel skrek och grät i en och en halv timme första och andra natten. Tredje natten gnällde han trettio minuter och fjärde tio minuter den sov han och gjorde fram till nyligt då han blev så sjuk och febrig. Fast det "bara" tog fyra nätter sist så har jag inte den energin nu. Men snart kanske. Har du prövat ge havregrynsgröt på kvällen innan flaskan? Det finns en nan 3 nu oxå. Men bara på Ica tror JAG. Den kanske mättat lite mera. Vet inte vilken ålder den är ifrån. Har du prövat ge lite socker i vanlig välling. Bara nått kryddmått och bara tills han accepterat vällingen. Då slutar du ge i socker. Det tipset fick jag av en barndietist då vi under en period hade Axel på mjölkfri kost och han vägrade den vällingen. Det fungerade för oss och efter bara några dagar kunde vi utesluta sockret. Man får lixom lura dom ibland. Hoppas det ordnar sig.

2011-12-18 @ 09:23:51
URL: http://pprcorn.wordpress.com
Postat av: ellie

Ja denna trötthet... Man är lamslagen och vill bara sova. Blandar hellre en flaska och får somna om efter en kvart än bråkar i över en timme. Okey. Har en kompis som ger nan3 som "välling" själv har jag aldrig prövat den. Men pröva lite socker i vällingen om än du får börja med 3-4 mått och succesivt minska. Vällingen från 8 månader tror jag mättat mera. Fast JAG tror inte dom är hungriga, tror mera bara det blir en vana för dom. Axel är 1 och ett halvt nu :)

2011-12-18 @ 11:22:44
URL: http://pprcorn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback