bilder å bad å de

Igår var vi ju som sagt och bada, de var en riktig höjdare =) barna var nöjda även mamman & pappan. Klara dock inte av att ta ett enda simtag när höfterna inte gilla rörelsen, tur man når botten iaf ;) kan även upplysa er om att vi var väl max 10 st i bassängen!! ännu bättre..
Kära grannen & hennes barn var oxå där. Dock tror jag att dom råkats höja värmen ett snäpp i bassängen vilket var ett stort plus!! Men blåa läppar & gåshud är nog omöjligt att undvika.

Idag har 2 av mina näraste & käraste vänner varit här med sina "bäbisar" kan ju lova att ja längtar ännu mer efter min egen!!
Hitta lite "äldre" bilder som ja tänkte visa ;)


Jag & mina vacker ungar <3



NÄRMASTE VÄNNERNA!!
kan ja väl bjuda en bild på ;)

Gammal bild på jag & Mona


En glad Malin som klipp en rök ;)


Ninni i diskartaget


Hur söt kan man bli efter nån cider? förmodligen jävulskt!!
Här är då iaf jag och Maria på semester, seglandes på Indiska oceanen..
snorklandes i korallreven..
jaja nog om detta!!


Liten fis var liten & mamman något brunare än i dags läget..


lilla grabben som blivit stora karln..
ska helt klart klippa en sol så fort min ofödde son är ute..

bäst att fortsätta bakningen fast ilet är som bortblåst!!


Kommentarer
Postat av: Mona

Jäkulst snygg bild du hittat.... :/ tur resterande var snyggt iaf!!! =)

2011-02-24 @ 20:46:30
URL: http://writtenbym.wordpress.com
Postat av: Ninnie

Ha ha...lite mongo man såg ut då. Vilka fina bilder på dig och kidsen. :-)

2011-02-25 @ 11:22:14
URL: http://ninniejohanna.blogspot.com
Postat av: malin

My good! Ser ut som jag ska döda ngn, haha. Tur man är snygg! Gillar indiska ocean bilden, du har som ett sexigt sug i blicken ;p

2011-02-26 @ 09:29:00
URL: http://maaalinp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback