Inget att skriva!!

I söndags åt vi surfisk hos Mona & Dennis kan lova att de var ruskigt gott!! De ska ja allt göra om SNART.. Sku nog inte kunna leva utan den fisken! men tyvärr var de ju inte fileer så de tog ju halva livet innan ja kunde börja äta



Idag är lillan på dagis ska snart hämta henne, så hon ville att jag skulle göra inbjudningskorten klara till hennes 5års fest. Så nu väntar vi en vecka eller nåt innan vi skickar ut dom till vännerna =) hon hade redan planerat att Cornelia, Kristin, Alva, Wilma & Emilia sku va bjudna så nu ska hon bara bestämma vem den sista ska vara, inte lätt de där ;) och kan lova att hon länktar!!

Min plan för dagen är väl att komma på nå middag!!
Är alltid samma trassel när man inte vet va man ska göra, hatar dessutom att göra mat!
Men en sak vet jag och de är att en vit kladdkaka ska bakas när liten kommer hem.
Ska även planera in en ordentlig bakdag den här veckan så vi har nå gott fika på kalaset =)

Men nu först ska min prinsessa hem så vi får bjuda storebror på kladdkaka när han oxå kommer hem <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback