Irriterande

planering brukar vara min starka sida! men den här veckan verkar jag inte ha tänkt till alls, och hatar att vara till besvär för andra.. plus att jag är vidrigt slö!! blir nästan less mig själv..
vi har lånat bort bilen så Mona måste hämta jag och Tindra ikväll när de är dags för gympa (alltså jag är slö som inte ids gå dit) så Robban & Rasmus får va hemma, kanske pappan i familjen kan styra till lite läxor me sonen..  och imorgon har jag MVC.. hur tänkte jag då? ja brukar ju alltid ta en tid när Tinna är på dagis så man slipper allt va som kallas för barnvakt, men nä givetvis vart de inte så den här gången så min kära kusin ska komma å vara me henne under tiden.. Hatar när ja planerar så dåligt..
Jaja jag kanske får tillbaka all energi och ork när liten har behaga att komma till världen, eller blir man ännu slöare då?


Nu är de dags att starta tvättmaskin & he mig ut på en prom me hunden.. Men de kändes jobbigt, får bli en KORT sväng. antar att mitt barn vill vara ute när hon kommit från dagis så då får jag och hunden vara ute också..



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, ja det va sjukt! :P Tack så mkt, och lycka till du med när det är dax. Kram <3

2011-02-09 @ 11:49:45
URL: http://saragra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback