Lövbiff & klyftpotatis



Stekte lövbiff igår till middag i mindre bitar och snörde i grädde+ kryddor & gjorde egen klyftpotatis med morötter, lök & paprika.. en god sallad och bea.

Idag Fredag jobbar min sambo länge så vi ska avnjuta en billys panpizza till middag jag & barna. & sent ikväll när R kommer hem blir de taco =)
Till efterrätt gör vi massa olika bär & frukter med riven vit choklad över & gammeldags vaniljglass till.. Har dock aldrig prövat denna enkla efterrätt men tror min kära vän M sagt hon brukar göra nåt sånt här ibland, de blir nog toppen!!
Jordgubbar, hallon, banan, kiwi, blåbär & blodapelsin FÖRSTÅS tänkte ja pröva.
Riva vit choklad och in i ugnen

återkommer med bilder & resultat imorgon ;)
JAG ÄR HUNGRIG!!!
men nu skulle vi visst ut & skotta sägs de!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback