Ovanligt många läsare

på min blogg igår & idag.. Antar ja vet varför. Men nu är de ju såhär att ja är inte den som smutskastar folk tillbaka över en blogg för att försöka få så många som möjligt på min sida.
Tycker de bara är onödigt svammel!!

NI FÅR TRO VAD NI VILL, NI FÅR SKRIVA VAD NI VILL..
men jag sjunker inte så lågt!!

Vi lever ett lyckligt liv här på befäls och lär förmodligen fortsätta me de fast kanske på annan ort snart, så småningom ;) Och snart har vi en till familjemedlem att lägga all vår energi & kärlek på. 

Än man är arg åt andras lycka kanske man inte ska spåra iväg med massa ord som man tror sårar, en vacker dag slår allt tillbaka mot en själv..

MED LÖGNER TAR MAN SIG FRAMÅT I LIVET MEN MAN KAN ALDRIG VÄNDA TILLBAKA 

Önskar alla en underbar Alla hjärtans dag



Kommentarer
Postat av: Annso

Ojdå, vad har jag nu missat?

Så söta ni är på bilden förresten :)

Kram kram!

2011-02-14 @ 16:01:23
URL: http://hemmaiflurn.blogg.se/
Postat av: Emma Larsson

Ni är då så fina tillsammans! :)

2011-02-14 @ 16:18:31
Postat av: Veronica

Bra tankar Mia!

Varför sitta i en blogg eller på internet överhuvudtaget och kasta skit?!

2011-02-15 @ 08:37:11
URL: http://www.wegotbam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback