sammanfattning

Fredag kom min älskade lillebror hit så vi åt middag på ÄP, kan säga att de var nog första gången i hela mitt liv som jag nästan ätit en hel pizza!! Ruskigt god var den, jag som annars inte brukar gilla pizza ;) De var några grabbar här som drack nån öl & satt och surra så jag och Tindra stängde in oss i Rasmus rum och såg filmerna vi köpt och åt massa godis. Riktigt mys hade vi!! Rasmus han sov hos en kompis =( Så lillebror sov här hos oss.





Lördag var vi & Mange upp till vistträsk och åt grillad lax & potatisgratäng.

Idag är de Tisdag och de innebär att sambon har 14 jobbardagar framför sig med alldeles för många jobbar-timmar varje dag, så ja antar att jag och barna kommer va mycke själv dessa 2 veckor!  inge kul men bättre han jobbar så nu innan vi får den lille =)
Jag sover sämst på nätterna nu så är mest trött hela dagarna. fattar inte riktigt varför, för ja är SÅÅ trött när ja vaknar mitt i natten men de går ändå inte sova. oftast vaknar jag och har ont i magen, värker & moler på.
Kanske man sku försöka att varva ner lite på dagarna för jag och liten är oftast ute flera timmar varje dag, antingen plumpsar vi i djupsnön, åker i pulkbackar & klättrar i snöhögar och härjar.. är ju lur att mycke av värken beror på de. men kul har vi iaf..


här jobbar vi med att ta oss ner till asfalten..






Ett försök att få fram alla sakerna på lekparken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback