v 33

Var hos bm igår och liten låg fortfarande fixerad men ännu längre ner måste han ha farit.. magen hade växt 1 cm på 2 veckor men jag följer sakta men säkert min egen kurva, lär ju knappast få nån tung klump till barn om de stämmer som dom tror. Ser även att magen sjunkt ner en hel del. Har haft värk till och från i 1 ½ vecka nu och MYCKE sammandragningar. så nu ska ja försöka ta de lite piano så han inte får för sig att komma redan. E ju smidigt om han kan stanna nån vecka till iaf. Men min känsla är att de kan hända när som helst, för de känns som konstigt. Känner hur han sparkar med både fötter & händer i stort sett hela tiden. Känns som han sällan är still.

Allra jobbigast är de på natten, blir inte långa stunder med sammanhängande sömn. de trycker på & moler på ordentligt och pissas säkert 8 gånger per natt..
Är så trött när väckarn ringer kl 7 varje morgon att de mer blivit en plåga..

Nu ska jag förbereda lite mat för ikväll, min mamma & pappa och 2 bröder kommer hit och ska sova här när min lillebror fyller 19 år idag och ska ha galej hemma..
Men först en promenad me kräket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback