Fläskfilegryta & potatisgratäng

Vart de till middag idag. Passa på när Robban jobbar dygnet runt eller nåt!!


Kött, Gratäng, sallad & beasås

Riktigt vidrigt gott var de..

Igår åt vi också riktigt gott, då vart vi bortbjudna på middag hos Mona & Dennis, åt så ja mådde sådär förjävla illa =) men de var de värt..

Idag har stora karln varit på skolan & lillan på dagis så ja har passat på att städa i min ensamhet (men de syns inte nu) vet inte riktigt va som händer här under dagarna för på kvällen när ja plockar ihop är de oftast
mina saker som ligger överallt.
Efter middagen har jag & liten varit ute & fortsatt bygga på våran "snögubbe familj" imorgon om de fortfarande är kramsnö sku resterande av snö människorna bli klara. lova också i ett svagt ögonblick att vi skulle fara och åka madrass & tefat på dagis när de stängt!! är precis de ja behöver för min rygg och sammandragningar, eller hur var de där nu..
Men men kan ju inte sluta leva bara för att man e gravid!!

nu svepa lite kladdkaka och leta fram kvällsfikat, ska väl försöka hinna ta ett varv me skurmoppen också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback