veckans sista dag..

Här blir de ingen mat bild eller något sånt då middagen bestod av köttfärssås & makaroner..
Jag & Tindra hade fullt upp me att montera bäbis sängen!! JAA de är sant ju har gjort de redan, Tindra har tjatat i evigheter att vi ska ta fram den och fixa i ordning..
När den väl var på plats säger hon: ÅHH mamma nu kan bäbisen komma imorgon för nu är de klat!!

hade nästan kunna räknat ut att hon trodde den skulle komma så fort sängen var på plats.  Men men några veckor kvar är de juh!
Vi tag en promenad me hunden & passera Ninni som hade varit på ikea, så ja hämta mina ljus som hon köpt åt mig.


Idag blir de någon form av kyckling till middag, så de får bli en uppdatering ikväll om de gick äta ;)
Nu dags att fortsätta städningen för vi skulle visst baka när Tindra kommer hem från dagis.
kram kram


Kommentarer
Postat av: Tilda

Hello!

Hoppas allt är bra med er!

Brownies med marchmallows blev god!!

Så nu skall jag kolla in Philadelphia kakan:-)

Ha de bra!

2011-01-25 @ 09:36:29
URL: http://mammasbonor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback