hot hot hot

Japp, två dagar i rad de varit ruskigt varmt!! 29 grader typ, jag mår inte alls illa eller klagar men tycker synd om min lilla grabb som ständigt är blöt i svett (väldigt irriterad & sover dåligt) på dagarna. Idag är de onsdag och de innebär att min tjej har sommarlov =) riktigt skönt!! på fredag har rasmus examen sen börjar våran storkille 5an!!


Har ju råkats köpa lite villervalla kläder åt liten ;)


Den blåa bodyn & sockarna fick han av Ninni..
Resten av sakerna har jag investera





Såg även att skattepengarna pryder kontot.. jaja 125 liter mellanmjölk får ja för de iaf.. behöver då inte betala tillbaka. men känns surt när ja alltid annars brukar få tillbaka flera tusen till..

Har även fått för mig att nu ska tindra få sitt eget rum så ja får göra ett rum åt Eddie oxå, så T ville ha rummet på övervåningen så ja har rivit tapeter idag och Robban har köpt taket.. måste nog vänta lite om de blir lite svalare någon dag så ska ja spackla väggarna är 7000 grader där uppe..  En myggdörr har ja beställt idag så hoppas den duger när den väl kommer. Tänker varje sommar att vi ska köpa en men de blir aldrig av lixom!
I skrivande stund har lilleman just somna & mätarn visar 31 grader inne.. BAAAAH.. man kan ju hålla sig för skratt...

Imorgon måste vi tusan köpa oss en liten pool så vi kan svalka oss (ungarna iaf)..


Kommentarer
Postat av: Emma

vilka fina kläder han fått sig! :)

2011-06-08 @ 19:03:43
URL: http://emmaala.blogg.se/
Postat av: Ninnie

Är inte bara från mig utan Malin oxå.. :-)

Himla va lillprinsen kommer bli snygg. Vi måste styra upp nått snart med kidsen.

Va ju aslänge sen vi sägs ju :-)



Puss

2011-06-11 @ 00:49:45
URL: http://ninniejohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback