4 dagar sen

ja blogga.. har hänt ungefär lika lite som vanligt.
Lullar mest på här hemma och vill att litenpis ska anlända. Igår baka jag & Tindra Silviakaka, och den var ruskigt god!!



Imorgon blir de baka mer, typ potatisbakelser tänkte jag.. Tindra ska på kalas och vi skulle inte få följa med så då kör vi med bakning för min del..

Idag har en av mina käraste vänner Mona bjudit mig på middag, och det var ljuvligt gott!! den maten ska ja minsann göra nån dag ;) Hon är en riktigt go vän som är bara allmänt bra!
Hon har även lurat på mig skor som jag behöver!! hon har köpt dom och jag vill oxå ha dom.. skitta snygga på rikt!! ska pussa sambon lite extra ikväll så ja kan klicka hem dom me gott samvete imorgonbitti. Skorna såg inte allra finast ut på bild men skit fina IRL..


499kr


699kr

Även det tredje paret vill jag ha men tror ni dom fanns i min storlek!! givetvis inte..


399kr


Tindra har även prövat premiärcyklat idag, det var lite spännande



nä dags för att plocka ihop lite här hemma & inta soffläge med kidsen



Kommentarer
Postat av: Mona

Tack för idag vännen!!! Kul att du kom och än roligare att du gillade maten!!!



Kramar

2011-03-26 @ 22:07:17
URL: http://writtenbym.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback