FASTER

Den 4e februari fick jag den bästa hemligheten berättad för mig.
Kom på mig själv nyss att de inte är hemligt längre!
JAG SKA BLI FASTER.
Min bror satt i soffan hos oss och säger bara mitt i allt:
syrran.. jag ska bli pappa.
ja visste inte hur ja skulle reagera, för ja är så VAN att han alltid lurar mig med sjuka saker. Men sen insåg jag att han nog talade sanning när jag såg hans glädje när han berättade de.
Känslig & överlycklig som ja är så brast jag i gråt & kramkalas uppstod.
Ja alltså de finns inga ord för hur hjärtat kände.
Känns konstigt att min LILLEBROR som känns "liten" börjar bygga egen familj med världens finaste tjej. All lycka till er,


Kommentarer
Postat av: Emma

så söt du är mia! :))

2011-03-17 @ 22:22:37
URL: http://emmaala.blogg.se/
Postat av: Ninnie

MEn va kul..jättegrattis till MAnge och Emma och til dig som ska bli faster igen. hoppas nu eran plutt kommer snart så man få myspysa med han.



kram

2011-03-18 @ 07:18:28
URL: http://ninniejohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback