SAKNAR

Idag har de varit en sån där dag då ja önska att min allra allra bästaste vän skulle ha bott NÄRA mig. Har känt sånt där som bara hon förstår!!
Man har ju som olika vänner som man pratar med om olika saker, men denna människa är en allt i allo.. Den som kan mitt liv utan och innan utan hemligheter, varenda detalj..
Men hon är även bara den som skulle kunna kapa mig vid knäna på 2 röda lixom..

SAKNAR DEJ MASSOR!!

Snyggaste läpparna EVER lixom ;P
eller hela hon är ju givetvis myche bra..
såna vill ja oxå ha när ja blir stor!!

nä nu är de dags för sängen..


Kommentarer
Postat av: Ida F

Åå gumman!! Jag saknar dig massor jag med!!

De är precis som du skriver om mig som jag känner för dig! Vi bara förstår varann på ett perfekt sätt och ibland räcker de med en enda blick! Inga ord behövs ;-) men snart snart ska vi ses ;-) puss!

2011-03-08 @ 22:40:07
Postat av: Ida F

Skrev nyss en komentar men den syns inte

Så jag provar igen ;-)

Ja de är precis så som du skriver jag också

känner med dig! Vi bara förstår varann på

ett perfekt sätt... Ibland räcker de med en

enda blick inga ord behövs vi förstår ändå!

Saknar dig så sjukt mkt jag med!!

Men snart snart ska vi ses ;-)

Läpparna ska vi fixa åt dig med när du

Blir lika stor som jag ;-) puss på dä..

2011-03-08 @ 22:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback