Irriterad..

har ja varit i flera dagar nu & blogga har ja inte idats bry mig om en längre tid. Lilla Eddie har ju hunnit bli 8veckor igår och han har blivit jättestor, han skrattar för fullt när ja busar med han. Han är en riktig vackerskatt som klipper 56 i storlek. I helgen var hela familjen iväg till stan och vi uppdatera ungarnas sommarkläder.. köpte kläder klart åt Eddie i storlek 62 & 68. Rasmus & Tindra köpte sommarkläder & examens kläder, Vart alldeles för dyrt tyckte mamman så ja avstod även denna gång från att köpa nya kläder åt mig själv. Är dock väldigt tacksam att kroppen är återställd som den brukar vara så ja behöver inte va naken.. men ja vill ha nytt!! På kvällen kom min mor och far hit (och några syskon) och höll jag & barna sällskap (vilket uppskattades)

Idag har jag Eddie & Disslarn varit ut på en långprom, riktigt skönt ute!! har även försökt få fram min CT men den är tung, jag måste be sambon om hjälp när han kommer hem för ja kommer aldrig ihåg de när han väl är hemma. 3 kom ihåg den här veckan:

1. Utvecklingssamtal Rasmus
2. Läkarkontroll
3. jag på samtal

Det sägs att småbarn är ärliga & säger va dom tycker..
Fast ja kan ju tycka att dom bör lära sig att vissa saker säger man inte som man tycker, att man får hålla de för sig själv,, för att inte såra!! eller som i mitt fall göra någon
förbannad..
jaja tur ja gav mig själv en käftsmäll å höll dräparen på tungspetsen för mig själv.. ;)
Barn är ju trots allt barn.... eller nå..
haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback