körkort

Jag är minsann stolt över mig själv.. på 13 hela dagar gjorde jag risk1, risk2, teoriprovet & uppkörningen och klarade rubbet.. Vilken känsla!! antar jag kommer känna mig olaglig imorgon när jag ska köra.
Swillos trafikskola i Arjeplog är ju allmänt kännt för att vara en bra skola med bra lärare. Och de tycker jag med, alla trevliga och glada. Fast ja hade ju tur att köra med den absolut bästa (enligt mig) Så fort ja satte mig i bilen så försvann nervositeten,, han är riktigt toppen!!




boendet går ju diskutera men för 80kr natten kanske man inte ska ha så höga krav. helt okej!!


Mikael
VD & Trafiklärare

Nog om detta.. ska ta och spela lite bubbel häxor nu sen blir de sängen!
Just ja den 5e ska ja ju me Eddie & ta 8månaders sprutan.. gruvar mig redan, de e verkligen inge roligt. Men de roliga den dagen så har jag även inskrivning på MVC. Hoppas bara allt e okej.. bara vänta och se.

ha de gott allesammans ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback