Ett leende smittar av sig

Jag & alla 3 barna + Rasmus sovkompis gick ut nu ikväll och härja på dagis-lekparken en stund! Behöver ja ens notera att all sand som fanns på V-malm numer befinner sig i min dammsugare! Ungarna var sjöblöta & sandiga upp till tänderna. Och är de något jag är allergisk mot så  är de just SAND.. Finns inge äckligare än att gå på ett golv fullt i sand.. (kanske därför ja dammsuger MINST 3 gånger per dag)
Just i denna stund sover 2 av 4 barn,, UNDERBART.. sku va najs om dom resterande två kunde börja fundera på de också =) Men tror jag inte helt galet så sover jag före dom. Men jag hade visst både tvätt att vika & tvätt att hänga upp först.. Kan även notera att nu ikväll har lilleman varit i sitt Esse, han har gett stifte i gåstolen & tyckt sig varit jätte rolig.. han hostar och kraxar så man ska titta på han, och så fort jag skrattat så haka han på och skratta de dubbla!!









nä om man sku ta och fixa till klart här nu innan man blir allt för trött. Rasses sovpolare har ju låna Tinnos säng så hon ska mysa me mig & Eddie inatt =) Pappan blir hänvisad till soffan.

"de kallas kärlek de"


Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ebbas mamma ♥

Ebbas kusiner är alla tre i 7-8års åldern så där tappas det tänder för fullt just nu, så Ebba går jämt och vickar på sina egna tänder och längtar hihi ;)

2011-10-25 @ 20:25:35
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback