Faster i all ära

Äntligen blev jag faster åt sötaste lilla Minnah..
Andra gången jag blir de, känns SÅ stort! Fast eg har jag ju 3 till tjejjer som jag är "lite faster" åt. Jag kallar mig inte "bonus faster" eller nåt sånt dravvel, de är ju min storebrors familj så klart ja är som faster åt dom oxå ;) Tänk att min lillebror har skaffat familj, jag är så stolt!!
Länktar nu bara att dom ska komma hem så jag får pussa lite på liten prinsessa.
Men de jobbiga är ju att min lilla karl på snart 7 månader förmodligen inte kommer känns som någon bäbis längre.
Har vaknat flera gånger inatt och kollat på bilden på Minnah och verkligen försökt få in att de e Manges & Emmas bäbis. Som vi länktat efter de här!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är garanterat världens bästa faster önskar att mina tjejer var här mer så dom kunde lära känna dig bättre :)

2011-10-20 @ 23:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback