Med hjärtat på ett silverfat

Happ man vakna idag oxå.. vilket innebär att denna dag är förstörd!!
svårt att sova inatt när ångesten sträckt sig till himlen & tebax.

Jag är så less alla "MÅSTEN"
Jag är så less alla "BESLUT" vi måste fatta
Jag är så less att sonen "redan" hunnit slarva bort ett par powerskor & vinterjackan
Jag är så less att hjärnan säger en sak & hjärtat vill nå helt annat...
 
"Det kanske är meningen att man ska gråta sig till söms för att kunna le igen"

Nä nu göra smulan klar för dagis så ska ja plugga lite teori =)  


Kommentarer
Postat av: Mona

Men usch!!!! Du vet var jag finns om du vill surra, ha sällskap eller bara komma iväg en stund. Kramar

2011-10-10 @ 09:41:50
Postat av: Anonym

Men vad nu?! :(

2011-10-10 @ 10:02:25
Postat av: Emma

Men vad nu ?! :(

2011-10-10 @ 10:03:13
URL: http://emmaala.blogg.se/
Postat av: Emma

hoppas de! är ju inge kul att känna så:(

2011-10-10 @ 12:56:03
URL: http://emmaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback