Shopping på byn

Som vanligt hittade jag inte allt jag behövde.. men de kändes som de vart nog dyrt!



Givetvis tyckte pappan att lille Edgar behövde fotbollsskor och en boll oxå..
så mycke som han rör sig?! eller!!
Den stora sonen fick sig en ny bandyklubba också.
Är nöjd över diverse köp,, hoppas Ida tycker om presenten iaf =)

ikväll innan jag far och jobbar sku vi visst äta från tresco de blir riktigt najs! Imorgon far Robban på galan känns lite trist att knappt träffas nå. Men nu valde jag ju att stanna hemma och mysa me barna för vi vart ju rent erbjudna barnvakt!! Vi bara byter av varann. Men men vad göra?
På söndag har jag iaf planerat att vi ska umgås. Men säkert är de nå JÄVLA jobb uti nån lastbil eller nå!! Helst sku ja spränga dom i luften!! människan jobbar ju jämt, och jobbar han inte är de alltid någon som ringer och funderar antingen nån anställd eller jobb. Ständigt i telefon.. De är inte som cheferna på placet  där de absolut inte går få tag i någon efter öhh.. 14 fikat en fredag..
älvsbyns kommun
Hmm jag kanske sku överta hans telefoner efter kl 16 och säga "den du söker är på tjänstärende och återkommer imorgon".. 
så kanske ja får ha han ifre nån gång =)

nä snöra sig i viloläge innan jag ska iväg och jobba. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback