sovarn

Edgarsson brukar alltid somna där vid 21.30 på kvällen för att sova hela natten, men igår kväll var jag så trött så jag gjorde ett försök att lägga han 20.00 och tro de eller ej men han sov hela natten =) så hoppas de blir samma igen ikväll då, är ganska skönt att få en liten stund för oss själva på kvällen. Har alla 3 barnen hemma idag, både Rasmus & Tindra hostar (framförallt Rasmus) har hört han hela natten.. hövva!!
Sitter & försöker klura på dagens middag, vet tusan inte vad jag ska göra!! Jag ÄLSKAR ju kött så de kanske blir de idag.. typ kotletter med smarrig sås & hemma gjort potatismos?!?
Måste iväg & handla sen tror ja.. Har fått massor med jobb erbjudanden nu. Men har bara tagit på mig lö & sö i helgen dagtid.. & nästa helg natt. Sen ska jag "försöka" vara lite ledig så jag även hinner umgås med min kära sambo!! Nu håller jag på svälta ihjäl så lunch måste fixas..
Kommer väl en bild på den delikata maten eller nåt sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback