Elgiganten

Hände nå me Rasmus dator igår när han satte i en skiva me ett spel..
den flippa totalt.. & tillsist stängdes den av. När jag starta den igen så stod det att den typ hade tagit bort ALLT som fanns på datorn & påbörjat installation i fabriksinställning..
Helt plötsligt funka den & allt var rensat.. Inte allra nöjdast son som tappat alla spel & grejs han hade på den.
Aja inget att göra åt men kändes lämpligt att lämna in den, när den knogar å fuckat sen vi köpte den.  Dock är den köpt på elgiganten.. & ja tror att dom flesta som handlat något där och man måste lämna in de för rep vet om att man sällan får tillbaka sakerna inom en rimlig tid.

ELGIGANTEN ÄR SÄMST PÅ SERVICE!!
ska aldrig mer köpa nå där!!

För er som bryr er kan ja även berätta att min högra halsmandel har gett upp.. fan så ont de gör i den när ja sväljer. Har vakna flera gånger inatt när de gjort ont (tyck synd om mig)
Dock funderar jag på karva lös den med en kniv när dom tjorvar JÄMT på ett eller annat sätt. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback