Har inte idats..

Har verkligen inte haft ork till att uppdatera..
Händer inget utöver de vanliga!
I veckan ska ja försöka att baka ordentligt så lite nya recept kanske dyker upp.
Idag blir de iaf Biffar & potatis gräddsås och morötter.. & en sallad såklart..
Ikväll ska ja göra en nubbesallad har varit SÅÅ sugen på de hela dagen så recept på de kommer senare, för den är ruskigt god! Min lilla tjej hade så ont i magen när ja hämta hon från dagis så hon ligger här i soffan under filten i fosterställning och gråter emellanåt.. tänk om man kunde ta de onda till sig själv istället.


I lördags kände jag att ja måste få komma mig iväg å få vara utan barna en stund. (ni flerbarns mammor hajjar va ja menar) man laddar upp batterierna på nytt att bara få ta hand om sig själv... bara för en kväll. Så jag & Mona avancera och tog oss en go middag på Tresco. Vi åt Oxfilé-spett & gratäng..
Sen drog vi vidare till Mona med Lina & Frans.



Det kostar en söndag när man är bäst på fest ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback