JUST JA..

Vart ju lite stolt över mig själv att ja hittat mig några tröjor..
Hmm.. man känner sig som 10 år när man står och försöker fånga tröjorna i spegeln på bild..
Jag anser mig icket i närheten vuxen ännu är ju "bara" 28 som sagt! långt ifrån 30 iaf..

Jag är varken blyg eller svartsjuk å bjuder på mig själv för tillfället..
Hade ju tänkt mig lite "finare" tröjor men blir alltid för bekväm i slutändan så sköna tröjor är prio ETT






Färglösa tröjor gillar ja mest, för vem vill sticka ut lixom? ja vill smälta in i mängden.. Dock ångest över den helsvarta basic tröjan.. Ja gillar inte när de är TAJT!! känner mig verkligen skitlejd i tajta grejer..


Tacka vet ja mjukisar med hängröv, hängknän & sambons T-shirt..
vart är mitt liv på väg? ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma Evelina ♥

Haha jag håller med dig. Man har blivit alldelens för bekväm! Förr gick man ju jämt i tighta grejer ;p

2011-09-10 @ 16:54:09
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Ellie

Sambons kläder är det bästa. Nästan så man känner sig "fin"klädd då man hoppar i jeans eller jeggins. Haha. Men kul med omväxling.

Själv gillar jag färg fast det blir oftast svart eller vitt iaf då det sällan finns nått med färg som faller mig i smaken (gillar inte leopard eller tigermönster som det ofta är).

2011-09-10 @ 17:01:05
URL: http://peppercorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback