trallalaaaa..

Nu börjar även jag vara ruskigt less på allt regn!! fast andra sidan ids ja inte bry mig.. jag är nog less för att alla andra är de. lullar mest på här hemma!! Var ju då förväl att snälla Mange & Lars kunde skjussa mig & ung-skocken till vc igår, annars hade vi nog regna bort, söta som vi är??! =) Idag blir de förmodligen göra lika mycke som igår.. städning står dock högt på priolistan!! Ikväll tror jag minsann jag ska slipa & måla bordet som vi köpte på blocket nu i veckan. Hitta ett ekbord för 500lappen som är 280 långt. som jag tänkte omvandla till vitt. så de blir fint att rymma 4 stolar på varje sida =) ska köpa till nå svarta stolar från ikea. bara lönen trillat in!

Vilken härlig Monavecka ja haft.. vi har dividerat.. ätit.. funderat.. stökat.. planerat.. funderat lite till och kommit fram till divesre lösningar som tillsist inte var lösningar utan mest funderingar.. haha..
Idag kommer hon hit iaf så då ska vi iväg å fixa lite mer och de.. även helgen har vi några planer som utan tvekan ska utföras på bästa möjliga sätt. De här kommer bli toppen!!
Nu hör jag att Renberg junior ligger & surrar och "blåser" med munnen.. så nu ska ja snöra han i badet <3


Kommentarer
Postat av: Mona

Men ja, vi har verkligen haft en intensiv vecka och jag har verkligen behövt den. Du har varit helt underbar på alla sätt och vis. Några världsproblem har vi väl ändå löst även om vi mest spekulerat?!



puss

2011-09-23 @ 13:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback