vilken smäll..

Jävlar i min låda va rädd ja vart när de tvärsmall i morse.. Det rent skaka i rutorna!! Flög upp som en missil,, trodde på rikt att världskriget dragit igång på befäls.. var övertygad om att vi gick miste om datorerna & hemtelefonerna,, men dom klara sig!! tur!
Vart ruskigt glad imorse däremot när lilleman vakna & fick se att "utslagen" var så fina.. kortisonet har verkligen gjort sitt. Imorgon har jag räkna me att få provsvaren för lilleman..
Var en nöjd liten madamme jag väckte på morgon, första dagen i dag på dagis när hon får börja följa med och bada. de hade visst varit en riktig höjdare för hon. Ralle däremot var väldigt trött kan bero på att pappan tog med sig barna igår och drog till äventyrsbadet, de var riktigt uppskattat!! tycker man blir totalt däckad av bad!!

Min tanke var att Tindra skulle fortsätta med gympan men tyvärr var de fullsatt =( kändes lite trist men jag & hon ska ta oss en dag i veckan på badhuset så vi får litte kvall tid me bara varann. Även slalom ska vi ta och börja med i vinter så hon har lite aktiviteter att göra också. Rasmus åker ju slalom så de sku va roligt att vi alla kan göra nån sån sak tillsammans. Blir väl även bandy för han i vinter om de inte krockar med kanis som de var förra vintern..

Häpp häpp nu lite fix innan jag ska börja me lax & gratäng.. mums!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback