Barnarbete när de är som bäst!!



Tyckte de var dags att Edgarsson tar sitt ansvar och hjälper till i hemmet ;) hehe..
Dock dammsuger han upp ALLT som kommer i hans väg!!

Inatt är väl en av dom mindre sömnrika nätterna. Eddie har tjorvat han har varit så täppt i näsan så tillsist fick Robban hålla fast han så ja kunde ge han näsdroppar,, han sov väl max 1 timma så var de samma igen. måste iväg & fixa nässpray till inatt.. plus att jag haft ganska onda sammandragningar så jag har vakna varje gång dom kommit.

Känns verkligen att de är slutspurten av graviditeten nu, får knappt sömn på natten så de är väldigt påfrestande att både fixa morgonbestyren med alla ungar själv,, allt som ska göras under dagen, middagen äter vi oftast tillsammans men sen när alla kvällssysslor som dusch, läxor, kvällsfika & nattningar, diskning & ihopplockning av alla leksaker kommer så är jag ensam igen,, skyndar sig att vika ihop all tvätt när allt är gjort och man sjunker ner på botten i soffan så kommer sambon hem... precis lika trött & slut som jag. Hoppas att allt lugnar ner sig snart, sku verkligen va skönt me lite hjälp men har ju sett att pappa & Robban har häcken full på butiken med både beställningar, tryck & brodyrer. Dom är helt fantastiska som pallar hålla de där tempot,, & givetvis Tobbe som gör ett fantastiskt jobb!! många järn i elden har dom och är helt fantastiska men tyvärr får familjen betala priset & blir lidande. Men som sagt de blir nog bättre..

Ikväll ska iaf jag & barnen ha mys, äta tacos godis och hyra film.. Pappan blir i Luleå hela kvällen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback