solen jag älskar SOLEN

Jag dör av vädret.. så himla härligt de är ute!! igår satt jag ute i solen och bara jäste medans Eddie sov och Tindra lekte med kompis. Robban & Rasmus tog sig en far och son fm och drog iväg med motorcykeln på turné, var väldigt uppskattat av sonen. jag städa bilen och tog mig flera små promenader vilket kändes i ryggen på kvällen. Vi kom iallafall på i sista stund att vi sku grilla så Jenny Andreas och deras barn kom och åt med oss, så de vart en mycket trevlig kväll med glass, maränger, jordgubbar och såser till efterrätt.
De ska vi helt klart göra om =)
Även inatt har bäbis sovit bra, vakna vid 01 tiden för en välling flaska. Nässpray & snorsug måste ju vara en av dom bättre sakerna som uppfunnits. Dock vakna både jag & Robban med en grym halsont,, känns som rakblad i halsen. Lillan sover ännu men efter frukosten ska vi ut i solen och bilarna ska få sig ett däckombyte & FÖRHOPPNINGSVIS tvättning ;) medans jag solar??!!
Mamman behöver få sig lite färg ser ut som en 72årig pigmentlös dam för tillfället..

Nu lite stök me sonen!!
PUSS ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback