bäbis kläder

Kunde inte låta bli. Plocka fram lite bäbis kläder igår som Tindra hade när hon var liten. Blir de en kille vet ja ju att ja har allt som behövs när jag har en liten kille redan. Så av Tindras kläder har jag sålt ganska mycke men insåg att de inte spelar någon roll för ja har minst lika mycket kvar.. Helt otroligt va ja köpte kläder åt henne!! de är rent sjukt..
Så ja plocka fram prematurkläderna för säkerhetsskull ;) alla våra barn har ju haft 40 & 44 i storlek när dom fötts så ja får ta med mig de oxå denna gång. (NEJ jag packar ingen bb väska) nog så tidigt för de.. Är ju bara i vecka 24!!



Kliar så jäkulst mycke i shopping fingrarna att de är rent sjukt! men kan ju inte handla en massa när man inte riktigt vet vad som gömmer sig!! Men däremot måste jag bege mig mot stan nu nån dag måste köpa kläder åt Eddie i storlek 80.. han växer ju så de knakar!! Även Rasse behöver nya mjukisar..


Kommentarer
Postat av: Ellie

Har ju lagt upp en bild tagen för några dagar sedan :)

2012-02-13 @ 13:39:27
URL: http://pprcorn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback