torsdag idag

Projektet ha en trasig bil fortsätter..
 igår kväll när vi pröva starta saaben så tändes även motorlampan, så de e bara inse att den måste på service =( men de skulle visst lösa sig me bil åt mig under tiden iaf =) skönt så man kan skjussa ungarna, helt plötsligt är man så beroeende av körkort ändå har jag klara mig utan de i 28 år?! konstigt de där. Idag är Robban och den andra direktörn i företaget iväg nånstans så då var dom snäll å lämna en bil åt mig. De tackar vi för så ska vi passa på att hälsa på Tova & Sigge sen. Även Rasmus måste jag nog skjussa till kanis ikväll om de inte är så kallt =)




Å de bästa av allt är ju att bilen är av samma slag som den ja har så de känns ju bra ;) kanske lite äldre är den här? va vet ja?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback