11 Januari 2012

Kan inte tiden gå liite fortare.. Om 4 timmar får jag veta hur liten mår och kanske va de är för något ;) har lite ångest om jag ska kolla eller inte. Hoppas för tusan allt är som de ska, är så nervös att hälften sku räcka.
Min bättre hälft som så stort sku va ledig hela långa dagen idag är då och jobbar, inte helt oväntat. För kl 8.30 ringde telefon och givetvis är han just en sån som inte kan säga nej.... jaja bara han är hemma innan vi ska fara så. Min mamma ska hämta Rasmus & Tindra idag på dagis/ skola så de var skönt att inte behöva ha med oss alla ungar, hade tänkt på storheden och storhandla mat och kanske nåt klädesplagg ;) Men lille Edgarsson ska följa, gör lite ont i hjärtat att lämna ifrån mig han. Nu när han varit sjuk har han blivit så mammig och jag har nog blivit besatt av han oxå ;) Men de blir kul bara han sköter sig. Lär förmodligen få uppsöka toa stup i kvarten när han skiter typ 15 gånger per dag, pencilinet har nog gjort att magen slagit slint är ju trots allt 9 dagar han äter de =(

Ha en bra dag alla


Kommentarer
Postat av: Ellie

Hur gick det nu idag? Blev du flyttad mycket? Flicka/pojke?

2012-01-11 @ 17:43:34
URL: http://pprcorn.wordpress.com
Postat av: Liinda - Stolt tvåbarnsmamma <3

Såg allt bra ut idag? :) Kram!

2012-01-11 @ 18:34:47
URL: http://livetmedminaunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback