2012-01-16

Ny vecka idag då... oj va jobbigt de är att stiga upp på morgon, är så trött så de finns inga ord till de. Imorse snooza ja till 7.20 och de är inte okej med 30 minuter innan ungarna ska va levererade till dagis/skola. blir lite lätt stressigt att få 3 ungar klara på den tiden plus mig själv då.  Men nu sover eddie sin första middagslur så de ska jag oxå göra =)

Tindra var så himla söt lördags kväll hon börja stört gråta "jag vill till faster Anna" jag saknar hon så mycke. Ett samtal bort och Tindra kom hem söndag kväll/eftermiddag. Hel nöjd tjej. Är såå mycke värt att ha någon som Tindra tycker så mycket om när hon får komma dit och bli ompysslad utan massa syskon i vägen. De är guld värt!!



baka lite i eftermiddag måste jag nog göra. gjorde dessa förra veckan, ungarna åt upp sockerkakan direkt den kallna ;) den vart riktigt saftig och god


Min fina Tindra älskar tomtebloss hon kan sitta i evigheter och tända nya och vifta för fullt. Go unge!!



Är inte jämt man riktigt får mata eddie han vill gärna äta själv.. Ett jädra sorm blir de men han får minsann in mycket i munnen iaf. Går ju bra sålänge man äter korv och mackisar men de är ju inte varje dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback