EN BÄBIS

Igår var vi som sagt på UL jag Robban & Eddie. Vi fick se ett litet pyre som gav gärnet i magen,, allt såg bra ut så de var riktigt skönt att höra. Jag vart inte ens flyttad nå utan måtten på bäbis stämmer överens med den vecka jag är i,, så de var riktigt skönt de oxå =) De var lite svårt att få bra vinklar på liten då den snurra och böka och låg givetvis för de mesta med ansiktet mot "min rygg" typ. han tycktes inte kunna se någon pung iaf så de bör ju innebära att de mest troligt är en liten tös?! får hoppas dom ser tydligare senare i graviditeten,, vill ju BÖRJA SHOPPA lite ;)

Efteråt var vi iväg och stor handla mat,, jag var även in på lindex & kappahl och köpte lite underkläder och pyjamaser åt diverse barn. Tindra fick sig några legging och topp oxå.


Bäbis i vecka 19


Kommentarer
Postat av: Malin

åh vad mysigt! skönt att allt gick bra :)

2012-01-12 @ 09:28:51
URL: http://maaalinp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback