MVC

Just ja,, jag var ju på mvc igår & fick höra dom härliga snabba hjärtljuden, var lite svår att få tag på när moderkakan ligger i framvägg men tillsist gick de bra. Allt annat såg också bra ut till och med blodvärdet var bra än jag inte äter järntabletter. Dock visa vågen precis på grammet som på inskrivningen 54,2 de vill då säga att bäbisen äter upp mina krafter så den växer ju som den ska men mamman tappar vikt i sig själv.. Konstigt tycker ju ja äter som en häst.. fast de kanske ja eg inte gör eftersom jag i normala fall när jag inte är gravid är så hälsosam och äter 1 måltid om dagen i bästa fall. Så nu vill dom se en viktökning så jag ska absolut tänka lite på de. Men å andra sidan är man ju sällan still, de är ju full rulle me en bäbis här hemma redan & två större ungar som man ska finnas för.

SKÄRPNING!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback