pojke//flicka

Jag fick för mig att jag kände en spark idag i magen.. de måste ha varit de. Har en stenhård liten kula på magen när ja ligger, har haft mycke sammandragningar från igår.
Imorgon är de RUL som gäller jag länktar som sjutton, och skönt att Robban kunde va ledig.
Tindra däremot har sagt att hon kommer bli väldigt arg på doktorn om han ger oss en kille. För det är orättvist tycker hon,  för nu är de 2 pojkar & hon ensam flicka,, så jag håller mina tummar och tår att vi kan uppfylla hennes önskan ;) Hade varit kul me 2 av varje =)

gör om gör rätt!!
nä nu räcker de, sen är ja minsann nöjd med 4 barn..
Tänk att vissa kan ha den möjligheten att ha sån tur att i stort sett bestämma "vi skaffar en till" medans de finns dom som kämpar in i dödagar och ändå blir de inget.. är så orättvist får ibland rent dåligt samvete när ja känner dom som kämpar och fått kämpa så mycket för att få barn medans man själv har ett halvt fotbollslag snart.. Men jag är tacksam!! Åsså finns de dom som har barn som inte bryr sig om dom eller sjabblar bort ungarna... såna som inte ens sku få ha möjlighet att kunna få barn får barn..

ORÄTTVISA VÄRLD!!!!

utfodra barnet sen hämta resterande barn på dagis/skola

Ha en bra dag alla!!


Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag har blivit flyttad 3 dgr med dom bägge andra. Får veta om två veckor om det blir samma nu eller 4 dagar. Miranda vill oxå bara ha en lillasyster, inte en lillebror. Hade på känn från början att det skulle vara en flicka men nu vet jag inte vad jag tror att det är. Förhoppningsvis får man veta.

2012-01-10 @ 13:41:36
URL: http://pprcorn.wordpress.com
Postat av: Emma

Jag har faktiskt inte gjort nå :D det har äntligen börjat ligga ner av sig själv :P

2012-01-10 @ 21:38:43
URL: http://emmaala.blogg.se/
Postat av: Emma igen

Nu är de bara pappans hår som de måste bli ordning på! Haha

2012-01-10 @ 21:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback