sova i eget rum

Hade en plan nu att rummen på övervåningen måste bli klara för jag har förmodligen inte tid att färdigställa något när vi får en kotte till. Hade som plan att Tindra ska flytta upp sitt rum så att Eddie  får ett eget rum här nere, planen var även att han ska börja sova i sitt rum innan bäbis kommer. Han är ju bara ett år då!! Känner mig jätte hemskt men de går ju pröva, tror alla 2 små barn sover bäst om dom inte är i samma rum antar att skriker den ena på natten så vaknar den andra om dom har sängarna bredvid varann...
är ju eg inte mycket kvar att göra där uppe, lite finlir å lite färg saknas.. Golvet kan ju robban lägga in, så allt duger vi till att göra själva.. Så till helgen SKA jag fixa detta!! Robban jobbar som vanligt så jag får offra mig och arbeta där uppe på natten när edgarsson somna..

NÄR BÖRJA ERA BARN SOVA I EGET RUM?


Kommentarer
Postat av: Ellie

Miranda började sova själv när hon var 2 tror jag det var. Men hon var ju enda barnet. Axel sover fortfarande med oss och får se hur det funkar då bebis kommer. Han har hittills inte varit så lättväck men det kan ju ändras snabbt. Vi prövar iaf att fortsätta ha han hos oss =)

2012-01-17 @ 13:07:49
URL: http://pprcorn.wordpress.com
Postat av: Ellie

Jo, precis. Det är det viktiga. Axel hinner fylla två innan bebis kommer för oss, men han känns ändå så liten :)

2012-01-17 @ 13:21:41
URL: http://pprcorn.wordpress.com
Postat av: lovisa sandman

Alva började sova själv när hon va kring 6 månader. Vilket har fungerat mycket bra! Hon vaknade annars när vi skulle sova och var jämt nyfiken så de passa oss perfekt :-)

2012-01-18 @ 12:41:48
Postat av: Anonym

Min unge började sova i eget rum när han var 9 månader, både vi och han sover bättre sen dess! :-)

2012-01-21 @ 18:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback