stjärt stjärt stjärt!!

Ojj vad jag lider med min lilla prins nu.. Hans rumpa är så röd så de är hemskt!! Nu har han även fått ett stort sår i nästan HELA skåran som vätskar och småsår på skinkorna. Detta är då ett resultat av 15-20 bajsningar per dag.. hans mage är inte okej med andra ord.. tvättar han i handfatet med kubikvis med barnolja sen på med inotyol.. Varje morgon är som allt borta men de tar inte länge så börjar eländet.. Tänkte först att de berott på penecilinet som han ätit massor med dagar. Men nu är de ju "längesen" han sluta med det. Jag kan sätta mitt liv på att de är mjölken nu som spökar. Imorgon bitti ringa bvc och vc för nu ska ja ha en provtagning på han.

Nu ska ja försöka styra till fäjset så man törs he sig ut sen. Hämta Rasmus och fara till vistträsk på kaffe.
Rär hemma normal tid idag också så då ska jag minsann passa på att storhandla ikväll så jag och barnen får oss tacomys imorgon <3


Kommentarer
Postat av: Ellie

Axel får så upp till två veckor efter avslutad pencillinkur, samt vid tandsprickning. Vi testade oxå och trodde mjölk 2 ggr men det visade sig bara vara känslig mage och maginfluensa. Ojojoj vad Axel Skiter de ggr. Han får oxå sår och kan inte ens sitta till slut utan att gråta. Men efter ca 7-10 dgr brukar det ge sig för Axel. Inte skoj alltså.

2012-01-19 @ 13:41:32
URL: http://pprcorn.wordpress.com
Postat av: Mathilda - Klara och Julias mamma

Testa Zinksalvan, använder inotyl på Klara och Zink på Julia. Fungerar olika ;)

2012-01-19 @ 15:43:57
URL: http://familjenlantto.blogg.se/
Postat av: Siw

Stackars liten, kan mycket väl vara mjölken som spökar speciellt efter pc-kuren han har ätit. Har själv den erfarenheten med Sofia. Krya på sig lillstjärten

2012-01-20 @ 12:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback