vecka 20 idag!!

Nu idag är jag minsann HALVVÄGS för just idag är de vecka 20 jag hoppat in i. Vilket innebär att de är 146 dagar till BF!!
Fostret: Fostret växer mycket under den här tiden och är cirka 25 centimeter långt och väger runt 250 gram. Huden utvecklar nu ett gelélikande lager som kallas vernix, det skyddar huden från fostervattnet. Under mjölktänderna bildas de permanenta tänderna.

ÅHH va jag börjar länkta efter att se vem de är som gömmer sig i magen.
Har suttit och försökt planera FP med edgarsson och enligt mina beräkningar ska jag vara hemma tills han fyller 3år!! alltså 2år & 2 månader till.. de blir minsann mysigt att ha den möjligheten att få vara hemma och ta hand om dom 4 som betyder allra mest <3  så skönt för dom större barnen som också slipper fritids utan får va hemma å chilla me mig ;) även härligt att veta att dom får va hemma hela sommaren och nästa!!

love it!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback