fredag

Fredag hela dagen..
lillan somna vid 24 snåret igår kväll & sover ännu.. Edgarsson vakna 06.30 imorse så han är väääldigt gnällig nu, han sover ju som sagt till 11 varje dag annars!! så förmodligen har han tänkt sova snart igen! i helgen har vi faktiskt lite planer imorgon ska Eddie sova hos mormor så ska jag Robban & Vira till luleå och shoppa möbler till övervåningen & lite kläder till ungarna.. (ja vet jag säger ibland att han ska sova där men när de väl gäller så har jag inte samvete till de, så vi får väl se)  Sen bortbjudna på middag! måste även på barnenshus & se om jag kan hitta mig en enkelvagn,,
 
söndag kommer mor & far hit på middag =)
men dagen idag ska jag minsann ta ut 15minuters komp och fara & sola!! inser att jag annars kommer förbli blek denna "sommar"
mys med mina fina barn står på menyn ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback