de är lördag idag

Händer väl inte allt för mycke här,, vi ränner och umgås för fullt!! saknar dock sambon väääldigt mycke men han är väl "snart" hemma.
Min mor & far kom förbi idag och dom tvångsomhändertog mina barn dom tyckte jag behövde lite semester, så dom drog till piteå me barnen och återlämnade dom efter några timmar så jag har hängt i flurheden hela min barnlediga tid idag. Fy va jobbigt de var att skicka iväg lille Edgar, är så van att han aldrig lämnar min sida!! Men jag fick veta redan igår kväll att jag inte hade något att säga till om för dom SKULLE HA DOM! så de är ju bara lyda för visst har mamma alltid rätt?? ;)
men nu är ordningen återställd och lilleman sover så nu ska jag och den stora sonen se film & äta gotta =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback