valborgs & de..

Nu är valborgs överstökad.. skönt ;) vi har iaf varit ute mycket dessa dagar som varit men själva valborgs "fira" vi hos Malin & Henke.. vi åt god mat och en riktig smarrig efterrätt!! den ska jag minsann göra någon dag =)

Idag har jag iaf motionerat, hela familjen drog iväg på en timmas promenad (var bara jag som gick med vagnen) dom andra cykla.. och i mina mått mätta i snabbt tempo!! bromsa dock in hos Malin & Fredde (grannarna) innan vi begav oss hem,, givetvis bjöd dom på ANNANASPAJ som jag varit sugen på i flera dagar.. typiskt inte kunde man stå emot ;) Min plan är att dra ner på allt sött och slisk för att kanske inte gå upp ett ton tiden som är kvar, men de är lättare sagt än gjort!!

På 4 dagar åker min kära hälft bort på jobb med några till grabbar och beräknas väl vara hemma nån gång i vecka 38, känns liiite spännande eftersom alla ungar är född i vecka 38. håller iallafall tummarna att om de bär iväg till BB så kanske han hinner möta upp mig där och vara med, sku ju verkligen vara skittråkigt om han missar de mest underbara som kan hända i ens liv!! att ta emot de efterlänktade barnet ;) precis som för alla nyblivna föräldrar. De är ju lixom den finaste grejen att dela med den man älskar!!
Så trist de kommer vara att vara ensam dom veckorna spec när man är som mest slut nu. Men ja antar de blir jobbigast för han, jag har ju då alla barnen vid min sida =)

Nu dags att hänga upp alla bäbis kläder jag tvättat, har tagit fram lite pojk & flickkläder i 44 & 50. Tänkte lite smått förbereda för de som komma skall!!

noterar bara: Många läsare men glest me kommentarer  nu igen ;)
go kväll allesammans


Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag har oxå tvättat upp bebiskläderna. Guud så smått alltså. Ska komma mig för att packa denna BB-väska. Planerat att påbörja det projektet länge nu men inte kommit till skott med det.

2012-05-02 @ 08:09:03
URL: http://pprcorn.wordpress.com
Postat av: M

ANANASPAJ shit vad sugen jag blev!!!

2012-05-02 @ 17:43:53
URL: http://wordsofasmalltowngirl.blogspot.com
Postat av: Malin

Kommer och skedar med dej ngn kväll i veckan smulan :)

2012-05-02 @ 22:44:11
URL: http://maaalinp.blogg.se/
Postat av: Jenny

Taack, de börjar ta form, de är ju så kul med barnrums inredning:) Jajjemen han sover i sitt egna rum, han somnar alltid i sitt rum, men sen brukar jag hämta över han till oss på natten/morgonen:) De är ju så mysigt att ha han brevid sig:) Sover eran lille i eget rum eller?:) Inte så länge kvar nu innan ni får tillökning - spännande!!:)

2012-05-03 @ 15:27:09
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja just de ni har ju övervåning, perres att lösa de så:) hehe kan förstå de, tycker vi har nog kaos o då har han ett eget rum;) Ja de är ju de där jag vill ju ha han nära så ibland går jag o plockar över han trotts att han sover bara för att jag vill ha han nära o få mysa med han:D Så jag är nog också ganska svammlig:D Mjo de kanske blir lite trångt att rymmas alla i storsängen?;) Men säkert massa mys!:D När var de du var beräknad? Tycker de här året har gått så galet fort kan knappt fatta att William blir ett år om en månad?! Vars tar tiden vägen.. hujja. Bara njuta!

2012-05-04 @ 20:46:20
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback