Ikea

Var i valet och kvalet om jag verkligen sku fixa att fara.. Mådde verkligen skit kvällen före, magen är totalt slut.. även jag! I sista sekund besluta jag ändå att fara och det gick över förväntan.. Tur jag inte tog på mig nå inköp åt någon annan, oftast när man väl far är de alltid flera som vill man ska köpa nå. Men vi hade full sjå med att fixa åt oss själva. Man får ju lixom hur mycket som helst för pengarna på ikea. Köpte dubbelsäng, väningssäng, madrasser till alla sängar, bokhylla, byrå, lampor, sängkläder, massa massa små grejer, lådor, barnstolar, 8 köksstolar och massa mer jag inte kommer ihåg.. dock vart de 5siffrig summa, några tusenlappar över beräknat (sambon har svårt att följa shopping listor) ;) inte mig emot han tog då inget jag inte ville ha! Dock är de inte så spännande att mitt lönekonto är tomt!! så jag får klara mig på vatten & kärlek resten av månaden eller nåt ;) tur man är 2 sånna här gånger.. Dock känns det oxå surt att man har ALLT nytt i "stugan" i rätt färg.. de hade ja vela ha hemma istället.. jaja de blir nog bra. NU vill jag bara montera upp sakerna. Hoppas gasen luktar mindre idag vill ju inte ta in barna i de,, igår lukta de ganska mycke så vi hann inte vädra ordentligt. Men får göra de idag. Men den "unkna" doften är iaf bortblåst!! ingen gladare än jag =) En ny toastol ska sambon sätta in idag för den som är där är VERKLIGEN vidrig.. man står nästan å pissar för man vill verkligen inte ta i den. haha då vet ni de.
Nä nu ska ja försöka packa ihop lite mer saker..

En jävla ångest har jag när jag inte köpte alla blommor och krukor! Jaja de får helt enkelt vänta lite, får göra de på byns affärer så fort man blir lite rikare ;)


Kommentarer
Postat av: emma

åh vad kul att montera ihop allting och möblera! :D Vadå.. inte var de väl nå fel på dendär toastolen ;) haha!

2011-10-28 @ 17:41:22
URL: http://emmaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback