kluring

Förbannade Mahjong!! sista banan jag är på är super svår, jag blir rent upprörd, förbannad med andra ord.. med all rätt! Har även utsatt min mamma för detta mahjong koma så nu nöter hon oxå de ;) men lite irriterande är de.. vill bara skrika rätt ut!!
men helt klart ett "kul" spel.

Till nåt helt annat tror jag ska börja med nå middag men vet inte riktigt vad!! Är helt död på matfronten.. är dessutom ensam hemma just nu hur skönt är de inte att bara sitta å slappa då. Rasmus är hos en kompis på kvarteret och Tindra är hos grannarna mittemot så jag kanske sku göra ett ryck!!

spekuleras vilt om vem dom blivande föräldrarna är, är lite roligt tycker ja =) Allt från min släkt till någon nära vän. Och givetvis har ja både släkt & vänner som vill och kämpar med att bli me barn. Och någon är de ju som ligger nära mitt hjärta, men jag har gott om hjärtevänner ;) så de e nog bara vänta tills de är dags för sanningen. för tyvärr har nog många av er FEL om vem de är.
Nu hoppas jag och håller alla tummar & tår för att de ska gå vägen för ett annat par oxå som kämpat som galningar..
Kan ibland känna mig dum som har turen att vänta ett barn när de oxå är de enda dom vill..
men jag är helt säker på att de är eran tur snart..

Nä nu dags för matlagning!!


<3 <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Ida Forsman

Hoppas hoppas ni kan komma i påsk! Skulle vara så roligt ;))

2011-02-08 @ 16:51:16
Postat av: Ida Forsman

Hoppas hoppas ni kan komma i påsk! Skulle vara så roligt ;))

2011-02-08 @ 16:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback