SOL & FEBER

Ännu en kanon dag med HÄRLIG sol alltså! Liten vaknade kl 12 inatt och var lessen, såg redan på kvällen att hon inte var riktig pigg.. Och givetvis var hon full i feber. Tillsist somna hon 02.30 på soffan & mamma fastna som vanligt i alla tvprogram så ja gick och la mig 05.00 typ. Har hunnit med att sova lite middag idag både jag pappan i huset & det lilla barnet medans de stora barnet var i kanis med sina kompisar.
Nu har liten just vaknat efter 2½ timmas vila. men hon är precis lika slut och trött som innan hon somna. Tindras säng pryder numera tvrummet så vi kan se tv hela natten när hon är vaken. skönt!!

På tal om nå helt annat vart ja rackarns sugen på nå gott! tror ja ska göra mig en pizza me lite fläskfile och annat gott på. såg att ninni gjort de till middag och ja vart SÅ sugen =)

Imorgon är den stora dagen, jag ska på mödra & på kvällen ska ja till frissan!! GUU va ja länktar. Robban har just farit och jobba, hur kul var de?! så ja hoppas han inte behöver jobba imorgon natt oxå, annars måste ja klura på barnvakt när ja ska till frissan. Inte för att ja tror min mamma är helt omöjlig eller någon av mina 14 bröder. jaja problem är till för att lösas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback