va har jag lovat?

I ett svagt ögonblick lovade jag barnen att vi sku fara och bada. Så idag struntar vi i gympan & gör de ist.. Men tanken slog mig inte att ja blivit 2 storlekar större i underkläder iaf!!
Hmm.. slet nyss på mig badkläderna för att se om dom passa..
jaaa va säger man, är de nu någon som ser en misstänkt gravid simmandes på mage ikväll så har jag faktiskt vanliga badtrosor på mig, de är INTE string.. än man kan ana de..
& apelsinlåren får allt hänga med oxå!!
detta är en uppvisning som jag bjuder på..

Tror jag ignorerar alla misstänkta sammandragningar som lär bli efter de här..
Men de är de nog värt sku jag tro..


Kommentarer
Postat av: Mona

Men vad säger du, ingen gympa?!! Men du är stark och duktig som far och badar, en stor eloge för det!!

2011-02-23 @ 15:17:29
URL: http://writtenbym.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback