trodde jag tagit oskulden

av min första bristning på magen ever. Men efter noggran granskning kom ja fram till att de är klösmärken när klådan har övertagit mitt liv! sönderkliad är ja även vid fotknölarna, knävecken & händerna är förjäkliga. Usch vilken plåga de är.. Igår gjorde även fogarna sig påmind att de även kan smärta ordentligt där, tar mig inte in i bilen på normalt vis utan att de ska kännas som ena benet lossnat. så ja får vackert "backa" in och sätta ner röven först sen in me båda benen samtidigt. Även sambon får putta baki ryggen när ja ska ut från eländet!! Har svårt att ställa mig upp och gå när jag suttit en stund när de värker & moler i ljumskarna..



Har dessutom dåligt samvete att ja tacka nej till jobb i helgen, men de känns inte som de är värt att jobba just nu, när ja vet att kroppen är död och oduglig i flera dagar efteråt. men ja är helt säker på att ja hinner jobba den dag jag inte är föräldraledig ;)
Bakning har stått på shemat idag & jag kan väl tycka ja lyckats ganska bra med det! bara marängtårtan som ska göras klar imorgon. bottnarna & de har ja förberett och bakat =)

Ska lägga in lite smarriga bilder på eländet imorgon.
nu blir de pyssla me den blivande 5åringen som knappt kan vänta att de ska bli morgon igen.

NU ÄR DE BARA RUNT 20 NÅNTING DAGAR KVAR INNAN VÅRAN PRINS ÄR BERÄKNAD ATT BÖRJA SITT LIV MED OSS <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback